hab Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 (endret) Hei! Noe som har el skjema til e39? Gjerne det som omhandler vindusspyleren. Får 6V hvilespenning og 12V ved aktivering av spylemotor. Antar at rele eller bryter begynner å bli dårlig. Men finner ikke hvilket rele det er.? For lyktespyler motoren er det kun 0V, hører relet klikker ved aktivering. Men, hvilket rele? Takker for svar Hassi Endret August 5, 2018 av hab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Har du sjekka om motorene er hele og funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hab Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Ja, den er defekt. Men jeg lurer på hvorfor jeg har 6V uten den er aktivert. Hvis det er et rele som styrer ville jeg gjerne bestille det i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hab Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 Ifølge haynes verkstedhåndbok er det modul lll som styrer spylerene. Den ble for dyr til å kjøpe i samme slengen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Om det menes GM3 så er de ganske rimelig på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 7, 2018 Share Skrevet August 7, 2018 For modeller 03-1996 til 08-1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå