k.p Skrevet September 25, 2018 Forfatter Skrevet September 25, 2018 Var 3 pluss tidligere idag. Men den startet kun aircondition modus. Eller det var ikke huket av på det inne på skjermen. Men fysisk virket det som det var det som skjedde. Blåste i vifta, ingen oppstart fra webasto. Ingen varme. Jeg startet den på fjernkontrollen.
k.p Skrevet September 25, 2018 Forfatter Skrevet September 25, 2018 4ADBE811-6D10-4C3E-B5EC-8BDAF7918881.MOV
Otis Skrevet September 25, 2018 Skrevet September 25, 2018 Hmmm. Mystisk. Kan du manuelt start webasto fra diagnose programvare?
k.p Skrevet September 25, 2018 Forfatter Skrevet September 25, 2018 Hvilken programvare kan man gjøre det fra? Det har jeg ikke fått prøvd enda.
k.p Skrevet September 26, 2018 Forfatter Skrevet September 26, 2018 Har bestilt inpa, Ista, DIS, NCS skal få det programmert på en pc. Så får jeg lære meg disse og prøve meg fram.
k.p Skrevet Oktober 2, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2018 Kan 9C54 feilkode på AUC sensor forårsake at bilen starter aircondition modus istedefor webasto?
k.p Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2018 Hei. Fikk webasto til å tenne opp og starte med INPA. Den stoppet etter en liten stund,men det er kanskje vanlig når man starter den slik? Lå ingen feilkoder inne.
Otis Skrevet Oktober 4, 2018 Skrevet Oktober 4, 2018 Husker ikke helt, men mulig den stopper etter den har fått start og gått igjennom en skikkelig start prosedyre. Det enste jeg kan forstå da er at du kan prøve å kode webasto og klima på nytt for å se om det blir bedre.
k.p Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2018 Har satt bilen ut i kulden. Får prøve å starte webasto på normal måte først. Jeg har ikke så mye innsikt i koding annet enn det jeg har sett/lest såvidt om på nett. Men med litt hjelp skal det la seg gjøre.
k.p Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2018 Bilen har stått ute i 1 time ved 0 grader. Prøvde å starte webasto, men fortsatt bare aircondition modus som går igang. Selv om den startet ifra INPA tidligere..
k.p Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2018 Ser ut som temperaturen blir høy veldig fort også stopper webastoen etter en kort stund,når jeg starter webastoen i INPA. Jeg får startet vannpumpa og eksosvifta i ISTA. Virker som di fungerer.
k.p Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2018 Hører pumpa starter og går. Vises også på data. Kan det være at den går med for svak effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå