ciagro Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Hei, har en E87 2006 mod med regnsensor som ofte slutter å virke når jeg som mest trenger den. Når regnsensoren stopper stopper også vindusviskerne, den eneste måten å få tilbake kontrollen over viskerne er ved å stoppe og starte bilen igjen. Noen som har peiling på dette og vet eventuelt hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Kalibrere sensoren på nytt kan ofte hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soa1972 Skrevet Februar 7, 2019 Share Skrevet Februar 7, 2019 Hvordan kalibrerer man denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 7, 2019 Share Skrevet Februar 7, 2019 I feks INPA eller ISTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikeln Skrevet September 4, 2019 Share Skrevet September 4, 2019 Ka skjedde? Fått den til? Eg slit med drt samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 4, 2019 Share Skrevet September 4, 2019 2 timer siden, Eirikeln skrev: Ka skjedde? Fått den til? Eg slit med drt samme.. Svaret på problemet er jo egentlig svart på. ...resett/kalibrer sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ciagro Skrevet September 4, 2019 Forfatter Share Skrevet September 4, 2019 2 timer siden, Eirikeln skrev: Ka skjedde? Fått den til? Eg slit med drt samme.. Tok diagnose å fant ut at det var et rele som hadde tatt kvelden. Virker som bare det etter jeg skiftet ut dette. https://www.gsbildeler.no/etk_delekatalog-elektrisk-61_3898 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå