1251 Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Var ute å kjørte for 1 uke siden er en e61 stv 535d å plutselig blinka det et defekt lys som er defekt å samtidig kom luft reguleringa defekt icon med pil opp å med. Har ik hatt noe symptomer på problemer før. Jeg bytta relé men ingenting skjer men lest litt at en sikring må dras ut å in for å restarte systemet eller er det bare tull,? Er det noe jeg kan prøve før jeg kjøper ny kompressor? Å spørsmål Nr2 er det noe forskjell på disse orginale kompressorene å uoriginale? Bortsett fra at uoriginal koster 3000kr å orginal 10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Så lyset for feil er der, men ingen feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1251 Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Rompa på bilen er heeeelt nede kompressoren høres ik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 31 minutter siden, 1251 skrev: Rompa på bilen er heeeelt nede kompressoren høres ik Sjekk sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1251 Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Ok skal sjekke de. Men kan motoren bare dø sånn uten symptomer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Den kan jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå