petersiket Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Hei. Selger 4x alu felger med piggdekk på. Dekkene holder kanskje ein sesong til. Felgene er i okei stand, har litt kantkjøringskader, om noken er interessert eg kan sende detaljert bilder av alle 4. Str. 225/45 R17 Eg bur i Stryn, Sogn og Fjordane. Eg kan levere viss kjøperen bur i nærheten. Pris 1500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Dato på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 1 time siden, danskiii skrev: Dato på dekka? Siden dette er Nokian hakka 5 så vil jeg tippe minst en 10 år gamle dekk. Vi er på Hakka 9 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 3 timer siden, ahj skrev: Siden dette er Nokian hakka 5 så vil jeg tippe minst en 10 år gamle dekk. Vi er på Hakka 9 nå. Ja så langt tenkte jeg ikke 😅 Nok enklere å selge disse uten isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet August 24, 2018 Forfatter Share Skrevet August 24, 2018 Eg skal sjekke det i morgen, men ja det er gammalt dekk, så er litt enig i at det er enklere å selge uten. Vurdere å gjere det men samtidig så eg syns at prisen er ganske lav for 4 ganske greie felger i grunn. Men ja, det er gammal dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå