BRIO Skrevet Oktober 21, 2018 Share Skrevet Oktober 21, 2018 Får bare feilmelding på youtubelenken. Hvor var slarken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 Det var slakke i skruene som holder tannstang fast i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 Høres herlig ut når det bare var å stramme skruer 😃 Etter alt jeg har byttet på bilen det siste året får jeg krysse fingrene for at det kan være det samme på min. Hvis du vil høre litt på lyden i videoen jeg la i en tråd jeg startet om dette i går og gi meg tilbakemelding på om det kan være det samme, ville jeg satt pris på det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 Lignet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 22, 2018 Share Skrevet Oktober 22, 2018 Har tannstangen på din bil vært av eller løsnet tidligere? Det skal vel ikke kunne løsne slik hvis det ikke har vært gjort noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Oktober 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2018 Heisan, min har hvert løsnet på ja. Har skiftet registerkjede på bilen. Så min vår litt vell løs. Jeg hadde knekke lyd inne i bilen når jeg vridde på rattet. Hørest nesten ut som hele tannstanga var gåen. SYKT irriterende. Det er helt magisk å kjør nå. Den lyden din kan godt være den samme, jeg hadde heist opp og lagt meg under med et brekkjern eller ligenende, og se om du greier å bevege tannstanga frem og tilbake. Legger til videon igjen her siden den ikke fungerte. https://www.youtube.com/watch?v=nJP-D9fNeV8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Ikke helt som på min bil. Jeg får et knekk kun når jeg endrer retning på rattet. Jeg får komme meg under en dag og sjekke litt mer. Takk for alle svar 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå