Eatsleepstance Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Hei, Jeg kan starte med å skrive litt om meg selv: Jeg er da 23 år gammel og jobber som ESS-teknikker på en bedrift som heter Simpro som holder til på Løkken Verk. På fritiden liker jeg å skru, detaile bilen min, og litt gaming når tiden strekker til! Jeg bor da på en plass som heter Monsetjåren og har 3 km med grusvei, noe som er veldig irritabelt når jeg helst vil ha bilen ren.. Før jeg gikk i innkjøp av E46'n så hadde jeg denne: En Audi a4 b7 2005 mod 2.0tdi Etter stund så gikk jeg lei av Audi og fant ut at jeg skulle tilbake til bmw. Har nå i noen måneder lurt på hvilket karosseri jeg skulle gå for, men endte selvfølgelig på E46 da dette er mitt favoritt karosseri. La Audien ut for salg og fikk mange gode bytteforslag og flere bud på det jeg villa ha for den, men en kompis har alltid vært inne på tanken å prøve audi så sendte han en melding en kveld for å høre om han kanskje var interessert i et bytte da han hadde en E46 320D. Flere samtaler fram og tilbake og vi fant endelig ut hvordan dette skulle ende. Begge parter ble fornøyde med bytte handelen, enda BMWen var i noen dårligere forfatning. Dermed ble det en E46 320D stasjonsvogn: Skade på førerdør: Dette er da en 320D 2003 mod med hele 296xxx(!!) på telleren. Den har relativt lite utstyr: S1CAASelection of COP relevant vehicles S210ADynamic stability control S249AMultifunction f steering wheel S255ASports leather steering wheel S2CDABMW light alloy wheel, spider spoke 136 S302AAlarm system S320ADeleted, model lettering S386ARoof railing S423AFloor mats, velours S428AWarning triangle and first aid kit S441ASmoker package S473AArmrest front S493AStorage compartment package S520AFog lights S534AAutomatic air conditioning S548AKilometer-calibrated speedometer S550AOn-board computer S650ACD player S661ARadio BMW Business (C43) S722ALifestyle Edition S785AWhite direction indicator lights S832ABattery in luggage compartment S853ALanguage version English S863ARetailer Directory Europe S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8SPAControl unit CO2 Alt i alt så er jeg fornøyd, har tenkt å ta godt vare på den og ikke noen tanker om å selge i framtiden. Blir brukt som bruksbil til å starte med før morroa starter I byttehandelen så fikk jeg også med meg 17" m-sport hjulene som er på bilen, noen 16" med piggdekk som ikke ser ut, 19" sommerfelger med relative nye dekk men en liten sprekk i en av bak felgene(Har allerede fikset noen som skal sveise) og en dele bil med gåen turbo i samme farge og motor. Har ikke noen bilder av delebilen enda da kompisen må få fraktet den hit. Har veldig mye planer for bilen men disse blir ikke avslørt enda. Til og start med så skal jeg fikse små ting og alt tekniske da utløse-lager/svinghjul må byttes pga ulyd i clutch, bunnpanne må skiftes pga liten lekkasje etter reparasjon og diverse annet småtteri som å skifte dører fremme, skjermer og panser. Første jeg gjorde når jeg kom hjem igjen var å sette på plass gitteret foran høyttalerne i dørene fremme da disse lå løse: MYE bedre! Satte også på plass spilleren: Fjernet også alle klistermerkene: Rakk ikke å gjøre nå mer da det ble ganske sent og jeg hadde food-prep til neste dag før jeg skulle køye. Kommer med oppdateringer etterhvert som ting blir gjort. vh Eatsleepstance Endret August 29, 2018 av Eatsleepstance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eatsleepstance Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Kommer med en liten vaske update! Veldig skitten bil.. Vaskeutstyr klart: Startet med å spraye felgen med felgrens: Ventet 6 min før jeg fant fram felgkosten: Så til detailerkosten: Spylte deretter av og fortsatte med de 3 andre felgene. Da var det tid for prikkbort som ble sprayet på tørr bil, inkl felgene: Spylte av å sprayet på IronX fra dørhåndtak og ned + felgene: Spylte så av og la skum som fikk ligge i 5 minutter: Fram med vaskemitten: Annen vaskehanske for nedre del av karosseri: Måtte bare ta litt ekstra inn i diesellokket: Detailerkosten er selvfølgelig med: Q-tips: Rent og pent: Spylte av bilen og tørket den: Parkert for kvelden: Innvendig blir tatt i helgen da dette kommer til å ta litt tid... vh Eatsleepstance Endret August 29, 2018 av Eatsleepstance Skulebollen, eeikenes, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 Gratulerer og velkommen tilbake til riktig merke. Blir gøy å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eatsleepstance Skrevet August 30, 2018 Forfatter Share Skrevet August 30, 2018 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer og velkommen tilbake til riktig merke. Blir gøy å følge med her Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eatsleepstance Skrevet August 30, 2018 Forfatter Share Skrevet August 30, 2018 Da har jeg vært å hentet 19" felgene, regner med jeg tar av dekket på det som må sveises i løpet av helgen for å så levere det neste uke. Her er felgene på bilen: Disse vil bli brukt ut sommeren. Noen som har forslag til felger? Har noen i tankene, men er litt usikker 🤔 Hadde også hull i fører setet så ble en quickfix til jeg får handlet nye seter! Si fra om du veit av noen som selger skinn seter i god stand (farge er uviktig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå