Haug530D Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Noen som vet hvor man finner Koblingskjema i Ista/D Rheingold? ser det finnes guide på nett om det, men det er andre versjoner enn den jeg har, når jeg starter opp står det Ista + øverst til venstre. Også lurer jeg på om jeg også kan finne delenr på diverse plugger/kontakter der? skulle visst hvilken kontakter det er på Pdc/Hdc knappene da jeg må kople en NBT Emulator innpå der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Du må søke på rett chassis først, så kan du søke eller bla deg frem til rett gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Ja dette har jeg gjort, jeg finner guide for hvordan på nettet, men det ser ikke ut som jeg har samme versjon av Ista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Har du skjermbilde av din versjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Jo fikk til å søke etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Meget bra! Så det var brukerfeil altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Brukerfeil?🤣🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Ja, at du ikke fikk søkt. Men så ordnet det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå