Kristian393 Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 (endret) Dør låsen på bilen vill ikke gå opp når jeg låser opp bilen (på passasjersiden) noen som vet hvordan jeg kan ordne dett?? Kan åpne døra med å drege i dørhåndtaket fra innsiden 633AB255-09B0-4DEE-BB09-06921F82A8ED.MP4 Endret September 29, 2018 av Kristian393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 29, 2018 Share Skrevet September 29, 2018 Prøv å smør opp låsen først. Smør opp låsekassa og håndtaket fra utsiden. Slet med det samme på en E46 jeg hadde. Ett kvarters tid med smøring så var alt gull igjen. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet September 29, 2018 Forfatter Share Skrevet September 29, 2018 46 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Prøv å smør opp låsen først. Smør opp låsekassa og håndtaket fra utsiden. Slet med det samme på en E46 jeg hadde. Ett kvarters tid med smøring så var alt gull igjen. Ahaa kan se om jeg får det til tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå