Marionette Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Hei! Skal ned med girkassen for å bytte svinghjul på min E46 2004 330xd Tenker da å bytte diverse slitedeler som er greit å gjøre i den forbindelse, noe spesielt jeg burde bytte i den forstand. Alt fra hardyer til vippepin i girkassen har jeg tenkt på, men noe utenom selve girkassejobben jeg kanskje ikke har tenkt på? Lurer bare på hva som burde byttes i giroverføring for å tighte den opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Simring til veiva er jo kjekk og ta når kassa er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Du bør bytte alt utenom 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 30, 2018 Forfatter Share Skrevet September 30, 2018 55 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Simring til veiva er jo kjekk og ta når kassa er ute. Denne har jeg med i regninga 47 minutter siden, Evopower skrev: Du bør bytte alt utenom 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, Hvorfor bytte 4 og ikke 3? Og er ikke 5 en slitedel? Beklager om jeg spør dumt, aldri jobbet med giroverføringen hehe. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 3 minutter siden, Marionette skrev: Denne har jeg med i regninga Hvorfor bytte 4 og ikke 3? Og er ikke 5 en slitedel? Beklager om jeg spør dumt, aldri jobbet med giroverføringen hehe. Takker for svar! Trenger ikke å bytte 4. Det er samme del som 3. Nr 5 er en opplagring og ikke en normal slitedel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Jeg ville bytta nr 6 til e60 545i shortshift. Stor forskjell fra org shifter. Ble en helt annen kjøreopplevelse i E39 M5'en jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet September 30, 2018 Forfatter Share Skrevet September 30, 2018 50 minutter siden, Evopower skrev: Trenger ikke å bytte 4. Det er samme del som 3. Nr 5 er en opplagring og ikke en normal slitedel. Takker 47 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg ville bytta nr 6 til e60 545i shortshift. Stor forskjell fra org shifter. Ble en helt annen kjøreopplevelse i E39 M5'en jeg hadde. Takk for tips! Den er på listen nå Var ikke klar over at den var plugandplay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 30, 2018 Share Skrevet September 30, 2018 Girspak med kortere slag er ikke dumt nei https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/e60-shift-lever/25117546373/&ved=2ahUKEwjRoIvZ7uPdAhUC6qQKHZnzASEQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw3JDHpTpydK3_rOJ06CA96m Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå