Thek87 Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Hadde bilen på EU kontroll her om dagen men ble ikke godkjent pga tåkelys var feil innstilt. Fikk beskjed om at de `Lyste over alt` og at de ikke fikk til å justere de. Jeg har ikke justert de siden forrige kontroll, bare skiftet pære så litt merkelig. Se vedlagt bilde, jeg prøvde å sette i ene original pæren for å se om det var noe forskjell. Hva mener de med at det lyser over alt? og hvor er den skruen som justerer høyde på lysene? For meg ser nå dette normalt ut, hvordan vet jeg hva som er riktig? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Mulig det er for mye strølys? Er det LED du har på høyre siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thek87 Skrevet Oktober 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2018 Litt strølys er det nok men tror ikke det er årsaken. Det er ikke LED, H8 Superwhite pære kjøpt fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Men lysbildet er jo veldig annerledes, det ser jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 (endret) Det skal være en justeringsskrue på lykten. Riktig nok E60 lykt, men du ser tegninga. Endret Oktober 1, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå