Sjetta Skrevet Oktober 2, 2018 Share Skrevet Oktober 2, 2018 Hei. Har tenkt å montere multimediaspiller i min Bmw e87 08 mod. Har kjøpt ramme av en privatperson på nett. Her fikk jeg rammen, festene til multimediaspilleren og nødvendige skruer. Han hadde da klart å miste ledningen som skal være mellom klima og setevarmerne. Jeg har ikke en anelse på hva denne ledningen heter så jeg kan ikke søke rundt for å se om noen selger denne separat. Kjipt å måtte kjøpe helt ny ramme for å få denne ledningen med ettersom jeg har betalt litt for den ramma jeg allerede har... Derfor lurte jeg på om noen her inne på forumet kunne hjelpe meg? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2018 Share Skrevet Oktober 31, 2018 Den kabelen som følger med rammene er endel lengre enn den som sitter originalt... Såe.. Da kan det bli ett problem å få tak i for deg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 3, 2018 Share Skrevet November 3, 2018 Kan man ikke bare kjøpe kontakter og ledninger løst da? Lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 3, 2018 Share Skrevet November 3, 2018 Joa. Men er en kabel lignende gamle HDD IDE kabler som var i pc før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 3, 2018 Share Skrevet November 3, 2018 Oooh. Jeg ser dog ingen hindring så lenge man finner kontaktene og pinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 3, 2018 Share Skrevet November 3, 2018 Joa.. Om noen ønsker å bruke den mengden tid på noe så lite som muligens ikke funker så er det bare kjøre på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke skulle virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Sier ikke at det ikke vil funke. Men har mange kunder i kom hver dag som ikke klarer koble opp noe som har med elektrisk i heletatt. Så dette er jo opp til trådstarter hvor mye han ønsker jobbe med dette. Kabelen ser slik ut når knappe panelet er åpnet. Så kan bruke originale kontaktene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Aha, da forstår jeg din skepsis. Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Klipp den originale i to, skjøt på en bit ide-kabel fra en gammel PC. Har du ikke selv, så finner du hos returpunkt ved Elkjøp eller Power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Da tror jeg det er enklere for han å sette kablene over på en IDE kabel som er lang nok så slipper han skjøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå