Evopower Skrevet Oktober 17, 2018 Share Skrevet Oktober 17, 2018 Noen som vet hvilken bakdiff som står på e61 530xd? Logikken sier 210 da momentet på disee er det samme som på M modellene. Men på bilder ser det ut som 188..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2018 Fant ut av det. Den har 215k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 18, 2018 Share Skrevet Oktober 18, 2018 Er du sikker på at du har sjekket xdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2018 5 minutter siden, TRF skrev: Er du sikker på at du har sjekket xdrive? Har sendt mail til køhler som svarer at min bil har 215k diffen. Flere andre søk viser at 535d har den samme bare funderer på sperre bak. birdsauto.com leverer quaife til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 18, 2018 Share Skrevet Oktober 18, 2018 Står i ETK. Jeg sjekka, din er manuell, og derfor 215. De med automat har mindre diff (husket dette da 530xd aut bak diff var lik som på min 525d). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2018 (endret) Akkurat ja grei info, så slipper man å gå på en smell ved å bytte av diff fra en automat til en manuell. Er jo uknuselige disse diffene. Ikke redd for å kjøre 700nm på denne. Er vel heller differ senter og framme som kvelder først.. Eneste fordelen med de mindre diffene (som 188) er mindre drivverkstap og lavere forbruk etter hva jeg erfarer. Etk seier du? Klarte ikke få opp difftype på GS sin etk hvertfall. Endret Oktober 18, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 18, 2018 Share Skrevet Oktober 18, 2018 Det er fordi GS sin "etk" knapt kan kalles ETK lengre. Bruk for eksempel realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå