Fakesnake Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Bmw e46 318d. Tungstartet å jævli, fant ut jeg skulle bytte veivsensor, etter dette funker ikke noe, harker 0 repsons på gass, å dør ut med engang jeg slipper gassen. Fullgass gir 1000 omdreininger rører seg ikke over. Dieselpumpe høytrykk er byttet av verksted, men har vært jævlig tungstartet hele tiden, tømmer nesten batterie i forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2018 Share Skrevet November 4, 2018 Er det lest av feilkoder? Evt foretatt en diagnose på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakesnake Skrevet November 5, 2018 Forfatter Share Skrevet November 5, 2018 nei har ikke feilkode leser, er det obd 1 eller obd 2 som brukest på bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2018 Share Skrevet November 5, 2018 (endret) ..begge deler på noen E46, en i motorrom og en under ved panseråpner (noen ganger "gjemt" bak dekselet) men få tatt en diagnose ja. Det er veldig få/ ingen som kan gi deg svar på hva som er galt uten via Internett. Det kan være så mangt at det blir bare synsing og gjetting. Endret November 5, 2018 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakesnake Skrevet November 5, 2018 Forfatter Share Skrevet November 5, 2018 den er god, jeg skal se om jeg får en diagnose på den, har også fått bestilt time til verkstede, da forrige verksted som gjorde noe med denne bilen brukte 3 mnd på og bytte pumpe, bare 3 uker gikk i feilsøking.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakesnake Skrevet November 5, 2018 Forfatter Share Skrevet November 5, 2018 en annen ting det er snakk om en touring, "samme bilen" jeg får ikke opp bakluken, men vindue kan jeg åpne. trykker jeg på knappen bake så hører man mekanismen lager lyd, men den åpner seg ikke, så er det noe tips for og åpne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå