Lukather83 Skrevet November 5, 2018 Share Skrevet November 5, 2018 (endret) Hallo. Er det noen som har prøvd å bestille fra denne nettsiden "https://bmwnavupdate.com" Mvh Endret November 5, 2018 av Lukather83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 5, 2018 Share Skrevet November 5, 2018 Jeg kjøpte fra denne siden til min 2013 F34 ( Gikk fra tidlig 2013 kart til 2018 versjon 2 uten større problemer ) http://bimmernavi.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet November 6, 2018 Share Skrevet November 6, 2018 Sikkert ok side trådstarter viser til. Alternativt, hvis en har diagnosekabel fra før, så finnes det programmvare på nettet for å generere egne FSC koder etter å ha lest ut noen verdier fra bilen med diagnosekabel/laptop. Har selv generert og brukt mine egne FSC koder, mend programmvare funnet på nettet og diagnosekabel koblet til laptop. Kartene finner man som nedlastninger på nettet. https://www.bmwmvideos.com/bmw-navigation-updates-latest-bmw-road-map/ Prisen på siden trådstarter linker til, var jo ikke avskrekkende heller, hadde gått for en lifetime FSC kode hvis jeg først skulle ha handlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lukather83 Skrevet November 6, 2018 Forfatter Share Skrevet November 6, 2018 Takker før tips 👍 Ska Google litt å se vad jeg finner 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 6, 2018 Share Skrevet November 6, 2018 Betalte 900 for 2år med kartoppdateringer via bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lukather83 Skrevet November 7, 2018 Forfatter Share Skrevet November 7, 2018 Fikk FSC kode og link til kart på mail igår fra nettsiden jeg linket til. Har nå oppdatert kart og allt funker fint. Bare sånn til info. Ca 450 kr før lifetime kode. Ser nå etter lite google research at jeg sekkert kunna gjort dette selv. Trenger egentlig bare å kjøpe kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet November 7, 2018 Share Skrevet November 7, 2018 (endret) 54 minutter siden, Lukather83 skrev: Fikk FSC kode og link til kart på mail igår fra nettsiden jeg linket til. Har nå oppdatert kart og allt funker fint. Bare sånn til info. Ca 450 kr før lifetime kode. Ser nå etter lite google research at jeg sekkert kunna gjort dette selv. Trenger egentlig bare å kjøpe kabel. stemmer det. kjøpte selv kode da jeg fikk bilen. Før jeg fannt ut at når jeg alikevel hadde diagnosekabelen, så fanntes det programmvare pakke for å generere koder selv.. Det som var greit var at dersom jeg fyllte inn hexkode for versjonen jeg allerede hadde kode til, så kunne jeg bekrefte at generatoren virket slik den skulle, for så å generere kode for ny kart versjon eller lifetime kode, og vite at denne da ble korrekt. Ligger fsc generator software pakke på den siden jeg linket til tidliger i tråden. Endret November 7, 2018 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet November 7, 2018 Share Skrevet November 7, 2018 Blir vel litt så som så og betale for oppgradering utenfor BMW når prisforskjellen er så liten.BMW tar kr 570.- for 12 mnd, dvs du får begge oppdateringene for 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå