Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier.. Jeg har en 96' E36, 328i.. Den har ødelagt radiator, eksosanlegget lekker, å litt annet småplukk.... Men dette har jeg planer om å fikse.

Mitt spørsmål er.. Hvilke mods har dere gjort på deres E36? Jeg skal bytte deler av/hele eksosanlegget uansett, så her har jeg planer om å kjøre på med et bra anlegg... Radiator og radiatorvifte blir også byttet ut med et custom fra mishimoto.. Coilovers vil også bli vurdert.. Anbefales noen merker? :)

Skrevet
12 hours ago, Peak said:

Kom med noen bilder av bilen din da vel.

Tipper du får noen forslag da :)

Har desverre ikke mulighet til å ta bilder av den nå, siden jeg er i Forsvaret.... Denne ligner veldig.. :)

BMW_M3_E36_berline.jpg

Skrevet

Nydelig med mtech styling slik som på bildet :) behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører.

Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært.

Skrevet
3 hours ago, Evopower said:

Nydelig med mtech styling slik som på bildet :) behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører.

Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært.

Har sett folk montere m50 innsug ja, så det var i tankene, samt eksos...

Er ikke coilovers anbefalt? Vil definitivt vurdere bilsteins og fjører ja!🙂 Tusentakk for forslagene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...