Gå til innhold

Hvilke mods mener dere man burde gjøre på en stock E36?


HannjOnsøien
 Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier.. Jeg har en 96' E36, 328i.. Den har ødelagt radiator, eksosanlegget lekker, å litt annet småplukk.... Men dette har jeg planer om å fikse.

Mitt spørsmål er.. Hvilke mods har dere gjort på deres E36? Jeg skal bytte deler av/hele eksosanlegget uansett, så her har jeg planer om å kjøre på med et bra anlegg... Radiator og radiatorvifte blir også byttet ut med et custom fra mishimoto.. Coilovers vil også bli vurdert.. Anbefales noen merker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig med mtech styling slik som på bildet :) behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører.

Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Evopower said:

Nydelig med mtech styling slik som på bildet :) behold den slik! Originalt understell er bra, men om du skal bytte ut noe, sett på bilstein b8 rund baut ilag med h&r elle eibach fjører.

Motoren hvis den er m52b28, er det populært å sette på m50b25 innsug. Litt friskere eksos for å få frem lyden er også populært.

 

Har sett folk montere m50 innsug ja, så det var i tankene, samt eksos...

Er ikke coilovers anbefalt? Vil definitivt vurdere bilsteins og fjører ja!🙂 Tusentakk for forslagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...