Kdotvip Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 Hei, Har en ganske så irriteranes buldre lyd under bilen min fremme å lurer på om dette kan være noe av årsaken? Lyden kom ikke før etter jeg bytta stabilisatorstag foring på verksted. Bilde til vestre er fra siden bråket begynte med, men nå høres det ut som det er under hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet November 19, 2018 Share Skrevet November 19, 2018 Er dette slik det ser ut nå, etter bytte av delen? Ser ganske gåen ut de mansjettene der ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Slakke i stabstag, som du har sirklet inn, vil gi klunkelyder i lav fart på ujevn vei. Stabstagforinger er derimot lokalisert under forstillingen, og vil gi en annen ulyd. Kan nesten ikke tenke meg at de har byttet foringer, og ikke sjekket stabstag samtidig. Men man vet aldri nå til dags, ser mye slark på verksteder. Har du tatt opp dette med verkstedet? Kan også være noe som ikke er montert sammen riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 20, 2018 Share Skrevet November 20, 2018 Må også få klipset tilbake nivåsensoren til Xenonlysene også som henger og slenger på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kdotvip Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 Nei, tok bilen tilbake på verkested etter jeg merket lyden, men da sa de at de ikke kunne finne noe galt. Helt sykt, hadde ingen problemer før jeg leverte den inn. Måtte bytte foring for å få den eu godkjent gjorde bare ting verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kdotvip Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 På 19.11.2018 den 23.53, And-reas skrev: Er dette slik det ser ut nå, etter bytte av delen? Ser ganske gåen ut de mansjettene der ihvertfall.. Dette er noe jeg har merket etter at lyden kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kdotvip Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 På 20.11.2018 den 3.51, Basse Lusk skrev: Slakke i stabstag, som du har sirklet inn, vil gi klunkelyder i lav fart på ujevn vei. Stabstagforinger er derimot lokalisert under forstillingen, og vil gi en annen ulyd. Kan nesten ikke tenke meg at de har byttet foringer, og ikke sjekket stabstag samtidig. Men man vet aldri nå til dags, ser mye slark på verksteder. Har du tatt opp dette med verkstedet? Kan også være noe som ikke er montert sammen riktig. Ja, skal få bilen tilbake på verksted, må være noe de har gjort, var ikke slikt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå