Mon Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 Hei! Håper å få litt hjelp med noen spm ang defekt, og bytte av veivaksel. Har en 520d automat. Hvordan er det å få av bolten på denne? Noen erfaringer på evt trøbbel? Vil en el-muttertrekker på 950Nm kunne ta den? Reimene sitter fortsatt på. -Vil de holde igjen remhjulet eller må jeg fortsatt "låse" hjulet? Har kjørt en stund med den i dårlig tilstand. -Noen evt'elle etterfølger jeg bør være obs på og sjekke ut? Ser det er endel oljegris under rundt AC kompressoren. Har lest et sted det kan oppstå om man har kjørt med ACen av en stund, og det har jeg gjort den siste tiden. Kan det "bare" være derfor, eller kan det være den er gåen? Skjønner ikke helt hvor den oljen kommer ifra da uansett? Er det olje i AC opplegget? 😁 Noe annet enn nytt remhjul jeg trenger å kjøpe? Reimer? Ny bolt? Evt noe som kan dukke når den er tatt av? 😁 Om noen har haynes manual å er villig til å maile over veiledning om akkurat dette tema, tar jeg jeg imot med stor takk! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 De fleste av dine spørsmål besvares av newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 Koble fra dysene og kil fast en latmannsarm med passende pipe og dra motoren på starter'n. Da gjør motoren jobben for deg. Husk at gjengene er linx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå