Skare1 Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Har noen defekte parkeringssensorer på en X3 E83, syns disse var litt i overkant dyre fra BMW. Noen som har erfaring med sensorer fra ebay? Er jo en relativ markant prisforskjell, men om de ikke fungerer hjelper det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Har nettopp satt på 2 ebay sensorer på min bil, fungerer ypperlig. Husker ikke dato men om du ser på tråden min om E36 så står det der er noen uker siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 29, 2018 Forfatter Share Skrevet November 29, 2018 2 timer siden, danskiii skrev: Har nettopp satt på 2 ebay sensorer på min bil, fungerer ypperlig. Husker ikke dato men om du ser på tråden min om E36 så står det der er noen uker siden nå Ja, stemmer, husker det. Da prøver jeg 😃 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Gode erfaringer fra ebay, ferdig lakkerte. To av de fremme har virker i flere år nå. Får jo kjøpt med dele nr. Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå