Gå til innhold

Steinsprutskade i frontvindu, hvor går man for rep


Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, fikk en ganske saftig steinsprut i frontvindu da jeg var en tur til Stockholm nylig.  Tenkte å få fikse det selv om det ikke er i siktlinje.  Hvor går man for å fikse slik?  Regner ikke med at Bavaria driver med slik?  Vi har Hurtigruta og Riis i hvert fall her i Haugesund og noen andre også tror jeg.   Hvis man må bytte vindu lar dere disse gjøre det eller går dere på Bavaria?  Får man originalvindu selv om man går til disse som driver kun med bilglass?

 

Mvh  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som driver med bilglass fikser det (hvis det er mulig å fikse da. Ikke alle skader som kan fikses uten å bytte rute) 

Mener at det er mange forsikringselskap lar deg slippe egenandel hvis ruta kan repareres uten å byttes.

Jeg byttet på frontrute min gamle E61 hos lokalt firma som driver med bilglass. I følge han så var det ingen garanti for å få orginalrute hos merkeverksted ettersom de ofte satte bort bytting av frontrute.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens. Da tar jeg turen til Hurtigruta eller Riis på Mandag. 

Jeg bytta frontrute på min forrige bil hos et Bosch verksted. Tror de gjorde det på karosseri avdelingen men det er ikke sikkert. Vet heller ikke om ruta var original. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...