Walkabout Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 (endret) Er det noen som vet hvor mange GB musikk som kan lagres på en F11 2011-modell med CIC? Har aldri lagret musikk før, men nå har iPoden min fra 2007 tatt kvelden, så enten kan jeg få trykket inn hele musikkbiblioteket mitt i bilens system eller så må jeg ut på leting etter en ny gammel iPod Classic Endret Desember 13, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Jeg tror det er snakk om 80gb harddisk på CIC enhetene, men 10 eller 12 gb er ment for musikk lagring. Ikke all verdens, men får noe oppi der Jeg kjøpte en knøtt liten minnepenn på størrelse med en 50 øring. 128 gb til en lav pris på ebay ( og ja det var faktisk 128 gb ). Har denne plugget i USB kontakten under armlenet. Kan anbefales Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellepedal Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Hvilke musikk filformat støttes via dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå