Vestfold_f11 Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 (endret) Har en 525xdat Og sliter med drivetrain error Har skifta turbo, skifta egr, Nå har jeg prøvd å kjøre tysk orginal software i bilen men får drivetrain på lavt turtall Det føles som bilen ikke får innsug, eller klarer å få ut noe!! Bilen går treigt opp til rundt 3000 rpm etter det går den som ei kule hva kan dette være? Den har også begynt å nappe litt på tomgang.. Er veldig frustrert over dette!! Er det noen i Vestfold /Østfold med peiling som kunne sett på bilen? Jeg holder meg langt unna bilia bavaria da jeg kun peker på at bilen har vært tunet HJELP Endret Desember 21, 2018 av Vestfold_f11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Har du sjekket live verdier av turbotrykk, matetrykk, rail verdier og evt lest ut feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestfold_f11 Skrevet Desember 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2018 Hei Skal få en kar til å lese av i romjula! Men bilen er blitt værre siden sist Nå lyser motor lyset fast sammens med drivetrain error straks bilen er igang Trenger hjelp og betaler visst noen der ute har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 22, 2018 Share Skrevet Desember 22, 2018 At motorlampe lyser/bilen er forkjølt, er nesten umulig å svare på via Internett da det er så mangt som gjør dette. Det blir bare gjetning og synsing. Du må lese ut verdier, diagnose først. Så evt. dele det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå