Øyvind.J Skrevet Desember 27, 2018 Share Skrevet Desember 27, 2018 Hei venner! Tenkte å slippe ned bilen noen millimeter. Tanken var ca 20-30mm fram og litt mindre bak (vil jo ha bittelitt stuk;) Finner 30/15 til større motorer (sekser og åtter) men ikke til min rekke4. Noen som har tips om hvor jeg finner og om noen vil sette inn noen bilder av hvordan dere har senket bilene deres så blir jeg så glad:) Jeg er ikke ute etter 60/40 eller 40/40, 30/30 osv. BIlen skal være bruksbil og jeg vil ha den bittelitt lavere bare. 20-30mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 28, 2018 Share Skrevet Desember 28, 2018 Jeg ville ha gått for m-sport, med 50-100kg lettere varenummer. Jeg gjorde det på min og var godt fornøyd med høyden. Brukte sachs supertouring, som er oe m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Desember 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2018 Takk for innspill! Denne bilen er lavbudsjett, så det blir rimelige deler. Eibach/Metzger kvalitet. Kanskje Bilstein dempere. Har funnet noen 30mm fjærer jeg vurderer. Tror 40/20 kanskje blir litt drøyt, men det ser jo kult ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 29, 2018 Share Skrevet Desember 29, 2018 Bilstein dempere var ekstremt plaget før med delvis/fullstendig fravær av demping etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Desember 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2018 Jeg droppet de. Kjøpte Monroe (ikke de billigste) og 40/20. Nye tårnlager osv. inklusive 17" Style 32 felger jeg setter hakka 8 Piggdekk på. Artige tider i møte:) Svidde av 12-13.000,- nå i helgen på greier til den gamle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Desember 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2018 Vi fant ut at vi ville prøve ut brun/bronse farge på felgene. Jeg matta ned og testa ut en fargeprøve på sprayboks. Fruen skal fikse sår og lakke de med sprøyte senere. Gidda bare ikke å kjøre rundt med dårlig utført matt svarte felger:) 17" Style 32. Krenger på Hakka 8 piggdekk i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå