Gå til innhold

Godkjenning av senk f11


Jonas123
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på å hive på senk på min f11 å få det inn i vognkortet, 

mitt spørsmål da er om disse justerbare stagene bak om di også må ha tuv papirer? da di jeg har er noe «hjemmelaget».fjærene foran har jeg papirer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godkjente disse med de orginale stagene, justerte bare høyden på bilen igjenom inpa/ista. Justerte da høyden likt foran og bak, slik at du får litt stuket, med hr senkesette fulgte det med justerbare stag, men disse har en tedens til og løsne i kulehylsa. Fikk kjempe problemer med 4 hjuls kontrollen da alt av justeringsskruer BAK satt bom fast. Så måtte kutte av en del dyre deler for og få ut boltene/ så anbefaler og sjekke dette før 4 hjuls kontroll. Var problemer med justering av camber foran også da øvrebærearmer ikke er mulig og justere. Men gikk med -1,17på høyre og -0,26 mener jeg det var. Men gikk bra så lenge det var dokumentert at det ikke er justeringsmulighet på f11 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt følger det av TÜV-papirene at bilen kan senkes bak via programmering (innenfor en viss høyde), det gjorde det iallfall på AC Schnitzer-settet som jeg har fått innskrevet i vognkortet på min F11. Jeg måtte fremlegge kvittering/dokumentasjon på hvor mye bilen var programmert ned bak i forbindelse med godkjenningen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...