Autoglym606 Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 hei, jeg trenger 2 stk vippearmer til Valvetronic-systemet i min BMW 318i (n42b20) som jeg har holder på å sette sammen igjen etter registerkjede-skifte. Skulle helst hatt igår. Hvor/hvem er det som selger slikt? enten privat eller i butikk. har sett at det er en del som selger standard vippearm på eksos-siden til ventilene, men ikke til Valvetronic-systemet. ps, hvis det er noe man burde huske på som er viktig angående rregisterkjede-skifte tas tips hjertelig imot:) -Autoglym606 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 7, 2019 Share Skrevet Januar 7, 2019 http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Cabrio/Europe/318Ci-N42/L-N/may2001/browse/engine/valve_timing_gear_camshaft_inlet/ Er det del nr 9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoglym606 Skrevet Januar 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2019 Nei, del 10. Det er de jeg trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå