Bowiitz Skrevet Januar 10, 2019 Skrevet Januar 10, 2019 Heisann, prøver da igjen siden jeg ikke har funnet ut av det enda. Noen som har fått denne feilkoden før og eventuelt funnet ut hva som var problemet? 🙂 Brukte Carly til diagnose.
///M-ini95 Skrevet Januar 10, 2019 Skrevet Januar 10, 2019 Står jo vannventilen, men den viser også til mange andre ting som gjør det ennå vanskeligere å forstå hva som er problemet. Sliter bilen med oppvarming av kupe eller annet AC/varmeannlegg? Hvilken bil er det snakk om? Bowiitz reagerte på dette 1
Bowiitz Skrevet Januar 10, 2019 Forfatter Skrevet Januar 10, 2019 Akkurat nå, ///M-ini95 skrev: Står jo vannventilen, men den viser også til mange andre ting som gjør det ennå vanskeligere å forstå hva som er problemet. Sliter bilen med oppvarming av kupe eller annet AC/varmeannlegg? Hvilken bil er det snakk om? Ja, er derfor jeg tenkte kanskje noen andre hadde hatt samme kode og kunne si hva problemet deres var. 🙂 Er en 318ci 1999 M43. Når jeg starter og kjøre fungerer varmeapperatet som det skal i kanskje 45-60 min før det begynner å komme bare kaldluft selvom den står på feks 25 grader. Skrur da opp varmen et par grader, og da blir det varmt igjen. Etter en liten stund begynner det å komme kaldluft igjen. Slik fortsetter det helt opp til 30-32 grader da det bare kommer varmluft uansett.
///M-ini95 Skrevet Januar 10, 2019 Skrevet Januar 10, 2019 (endret) Høres jo nesten litt ut som vannventilen ikke gjør jobben sin når den oppfører seg slik + at du har feilkode på den. Ville prøvd å bytte den, er masse info om dette på flere e46 forum. Ikke er det en dyr del heller. Edit: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-318ci-cou/repair-manuals/64-heating-air-conditioning/64-11-heater-controls/B10uiEB Husk å lufte systemet skikkelig etter bytte, ellers vil du ikke få noe varme. Endret Januar 10, 2019 av ///M-ini95 Bowiitz reagerte på dette 1
Otis Skrevet Januar 10, 2019 Skrevet Januar 10, 2019 En enkel test er å se om det blir varmt når kontakten er av til vannventil. Da skal den stå på maks varme hele tiden. Bowiitz og ///M-ini95 reagerte på dette 2
Bowiitz Skrevet Januar 10, 2019 Forfatter Skrevet Januar 10, 2019 1 minutt siden, Otis skrev: En enkel test er å se om det blir varmt når kontakten er av til vannventil. Da skal den stå på maks varme hele tiden. Tusen takk for tips! Skal prøve dette etter helgen! 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå