Freddyen Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Hei har en BMW 520i 2003 (E60) 2,2 liter motor Lekte meg litt på parkeringsplass med snø så motoren fikk sikkert kjørt seg litt. Og etter jeg parkerte den fikk den stå litt og etter jeg tok på tenningen igjen kom motorlampen fram. Jeg peilet oljen og var litt under minimum. Så jeg fylte litt, men lampen lyser fortsatt har ikke merket noe annerledes på bilen så jeg lurer på hva det kan være takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Ingen her som kan vite hva det er heller. Les ut feilminnet først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Motorlampen betyr ikke lite olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddyen Skrevet Januar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2019 Takker for svar Jeg måtte vertfall fylle litt olje, men må vel lese ut feilminnet som han E.C. Skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå