Gå til innhold

Andre som har problemer med kina pdc sensorer?


Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nå bytta alle sensorene rundt bilen over flere år, og nå står det bare kina sensorer på. Dette sier jo seg selv at det ikke er helt bra selvsagt.
Men det har fungert noe greit en stund, men nå piper det mer eller mindre hele tiden når den slås på. Ikke konstant, men varierer.

Ser på livedata på INPA at det er de to høyre fremme som kødder, og en eller 2 bak (husker ikke i farta).
Så nå lurer jeg på om det faktisk er sensorene som kødder, for jeg har bytta de som tuller, men det er fortsatt samme.
Har ikke fått kikka på boksa bak enda, om det er fukt eller noe, men skal gjøre  det før jeg eventuelt kjøper en ny(brukt) pdc boks for å teste.

@Ingvaldsen har også kødda med dette, så nå lurer jeg på om det er andre som opplever lignende med kinasensorer?


Dritt lei pipinga hele tia.. Og skikkelige sensorer koster jo fort et par tusen om en må bytte alle. 🤑

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fult klar over at jeg ikke kan forvente allverden. Men jeg hadde først dette problemet, så bestilte like greit 4 nye, fortsatt slår den ut på samme sensorer. Bytta alle bak, samme greia. Så begynde å lure på om det er boksen min som tuller. Billigere sensorer fungerte fint hos meg før også nemmelig, ikke Kina men fra Tyskland. Var litt dyrere,selv om det er godt mulig at det likavel var kinagreier. 

Jeg har prøvd en del av de nemmelig, og problemet blir ikke borte. Gikk til og med over ledningsnettet bak, fant en kabel med brudd, fiksa dette å trodde at det var problemet, ble bedre men det tulla fortsatt. 

Tror jeg skal undersøke  boksa, evt kjøpe en til for å teste, hjelper ikke det spørs det om jeg skal bytte ledningsnett.. 

Har også vært "plaget" med at det piper når lastebiler kjører forbi meg når jeg står og skal inn på veien.. Så piper det en lang tone akkurat i det de passerer forran, så slutter det. Merkelige greier. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...