Xirp Skrevet Januar 29, 2019 Skrevet Januar 29, 2019 Hei, ønsker tips til seriøse tilbydere av seriell programmering i Oslo. Gjelder en 520d -13. På forhånd takk for tips! (og beklager om dette har vært godt belyst gjennom flere tråder tidligere, gjorde noen søk men fant ikke frem og er i tillegg helt fersk her inne). Mvh, Jan
Reef89 Skrevet Januar 29, 2019 Skrevet Januar 29, 2019 https://bimmers.no/forums/forum/87-koding-og-diagnose/
Xirp Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Skrevet Februar 2, 2019 Hei, takk for svar. Tenkte på seriell programmering med henblikk på tuning. Funnet en del tips om TS-Racing. Men lurer på om det finnes flere i Oslo-området som regnes for å gjøre en like god jobb?
BMWlog Skrevet Februar 2, 2019 Skrevet Februar 2, 2019 TRF her inne er en veldig god og seriøs aktør innen diesel-tuning. Aldri hørt noe negativt om hans tuning iforhold til mange andre.
Xirp Skrevet Februar 2, 2019 Forfatter Skrevet Februar 2, 2019 Takk, det er så langt jeg kan lese meg til en bred oppfatning. Så sikkert et trygt valg.
Xirp Skrevet Februar 3, 2019 Forfatter Skrevet Februar 3, 2019 (endret) TS-Racing har de åpningstidene han har nettopp fordi han er seriøs, men jeg får dessverre ikke til å organisere det. Jeg kommer derfor til å gå for en hjemmebasert løsning, MyGenius fra Autopower. Erfaringer? Endret Februar 3, 2019 av Xirp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå