Hpi Skrevet Februar 15, 2019 Share Skrevet Februar 15, 2019 (endret) Selger 2 stk nye ubrukte Bmw style 312 8.5x21 et25 Ferricgrey. Befinner seg i Haugesund. 2000,- Endret Mars 20, 2019 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Vet du hvordan det er å få sendt de til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 Nei det vet jeg ikke, har ikke originale esker men jeg må få sjekke det opp litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Vet du hvordan det er å få sendt de til Oslo? Jeg kan legge de ut som en sak på Nimber? Kan prøve med 500,- Det var slik jeg fikk de selv fra Ålesund til Haugesund Da havner de i en privatbil og man slipper å risikere at de blir slengt rundt på en Bringterminal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2019 (endret) 14 timer siden, Saltkjelen skrev: Vet du hvordan det er å få sendt de til Oslo? Ser ut som det ligger på ca 600,- å få sendt de med Nimber om du er interessert. Da blir de levert av privatfolk. Gi meg beskjed om det er aktuelt så legger jeg det ut som oppdrag på Nimber. Da må jeg også ha ei leveringsadresse Det går kanskje ei uke før noen skal den veien fra Haugesund til Oslo Endret Mars 8, 2019 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solheimauto Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 Hei, Er disse felgene solgt? Mvh. Tor Kjetil Solheim Tlf. 91195fire-tre-fem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mars 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2019 Hei, Ja disse er solgt nå Mvh Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå