Gå til innhold

Hvilken del? - Vannpumpe til webasto


Conan85
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, takk for svar. Ja skal få ordnet en klemmetang. Hvilken hjulbue da, førersiden? Fant b ildet vedlagt fra en E60 545i. Det er annerledes på diesel (e61)? 

image.thumb.png.c316869f013344f5b7ee0abda135f1ac.png

Endret av Conan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du nevnte jeg måtte ha nye popnagler. Er dette for å kpmme til kontakten? Har bytta pumpa, men klarer ikke å se hvor kabelen skal inn på bilen. Jeg har 3 popnegler på bilen som holder skjermen slik det sikten er vanskelig. Synes de sitter meget fast for popnegler å være. Kan du bekrefte om det er disse, og om det kun er å dra? 

15523072539197425113321852462189.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg spurte, visste jeg ikke ville ha tolmodighet til å vente på noe svar. Popneglene er fjernet, men det hjalp ingenting på sikten til hvor kabelen fra pumpen endet. Ser ut til at jeg ikke klarer å komme til.

Hbor kjøpte du dine popnegler?

Endret av Conan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå studert videoer som filmer webasto. Kan se ut til at ledningen må gå opp bak webasto og kobles inn i Webasto under ett av de sorte lokkene på toppen. Stemmer det? Jeg lettet tydeligvis på feil lokk da jeg holdt på. Jeg vegret meg litt for å demontere mer enn nødvendig. Jeg så bare en ledning som forsvant inn og oppover bilen og ga meg på det.. Visste ikke om den skulle til bilen eller inn på webasto så.

Endret av Conan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningen skal på webasto og er umulig å skifte mens webasto står på bilen. Min tanke var å klippe kabel og skjøte den, eller la være å skifte kabel.

Ikke demontere webasto om du ikke må! Du kommer til å ødelegge skruene som holder braketten fast i webasto. De 3 skruene som holder webasto fast i bilen er ok, de knekker sannsynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...