MariusPeders1 Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Heisann, Har fått en enorm knirking i bakstilling på min 2007 E90. I sommer ble "knirkeforingene" byttet, tenker det er rart om disse knirker nå allerede? Knirkingen er tilstede selv med minimal bevegelse på bilen. Finnes det noen gode triks for å finne ut hva som knirker uten å evt stikke hull i bælg på knirkeforing/ledd å fylle opp med olje/fett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 Stabstagsforing og gummilager til demperen oppe. Bruk egnet fett, tror verkstedet mitt brukte lithiumfett, hadde knirk fremme jeg aldri fant ut av på en E91, da fikset verkstedet det slik, tørker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 Få noen til å bevege bilen, også legger du deg under. Finner nok fort ut hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 Jeg kjøpte et stor sprøyte på apoteket. Brukte den til å presse inn 10w60 olje i mine foringer. De har vært helt stille i 3 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 Jeg gjorde det samme som Øyvind L. BMW praktiserer også samme metode rundt om, siden foringen fortsatt er go, kun tørr og da knirker det. Sist jeg spruta inn olje brukte jeg ATF, still going strong over 1.5 år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå