///M-ini95 Skrevet Mars 4, 2019 Skrevet Mars 4, 2019 Velkommen til bimmers kompis Her er en liste over hva jeg hadde gjort med bilen, og noe av det er ikke bare styling relatert - so take your pick. * Vet at chrome delete står for tur, så det er greit * grillen vet jeg er allerede bytta til twinspoke grill i sort, så det er greit * Synes en kul bil som dette fortjener mer enn bare et sugerør. Enten går full baja med 435i/440i eksos, ell så kan du vurdere dobbeleksos på en side (som 420d har" * Spoiler på luka slår aldri feil, smak og behag hva strl angår, så må nesten velge selv * Bilen har vel sportsunderstell, så noe lavere er den fra før. Personlig synes noen mm til hadde gitt den et mer aggresivt stuk - spess om du vurderer større felger * M-Sport bremser ? Hvis det blir for dyrt kan man alltids lakkere de som står. Får dem til å poppe frem mer *LCI baklykter? Dyrt, men gjør MYE med utseendet * LCI LED tåkelykter *JB4/BM3?? * AC panelet med lys rundt. Mener denne kom på LCI biler? Ikke så dyrt heller * Fjerne emblem? Synes det ser mye mer clean ut * Sorte N-merker? Fjerne skiltramme? Kjenner ikke disse bila så godt, men dette er hva jeg kommer på i farten.
Gabz Skrevet Mars 10, 2019 Skrevet Mars 10, 2019 Gratulerer med pen 4er! Senk og felger gjør utrolig mye, kanskje det først? Ellers LCI baklyker, penere eksosløsning.. Egentlig mye som nevnt over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå