Simon bøasæter Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 (endret) Hei! Har nylig kjøpt meg en 2004 mod e60 520i. Den har ikke AUX inngang og vil gjerne slippe å bruke en FM transmitter for å få BT signal. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det slik jeg tenkte meg? Har lite peiling og setter veldig pris på hjelp og evt. link eller navn til hva jeg trenger! Jo billigere jo bedre, samt det ikke ødelegger kvalitetet fullstendig. Målet er å kunne spille av musikk i bilen. Endret Mars 10, 2019 av Simon bøasæter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Du kan koble deg inn på baksiden av CCC og dermed få AUX. En ganske dårlig video, men den virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 ..samt at det ligger milliarder av slike tråder fra før av. Her er til og med en som er klistert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå