Hankook Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Hei. Jeg vet flere har opplevd vannlekkasje i e61 grunnet panorama. Min 04 har vannlekkasje, finner ikke ut årsaken. Vannet stiger ihvertfall på gulvet bak på passasjer siden. Bilen er knusktørr i bagasjerommet, og tørr opp langs teppet. noen som har tips og råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 (endret) Den der fuktsperren i døren? Eller drenering i døren? Endret Mars 15, 2019 av Otis La til info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2019 Har ikke hatt av dørtrekket, men tok ut den ene gummi pluggen, der var det tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Da kan det være trekket til døra. Evt foran også, så renner det inn langt bak på passasjer døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 16, 2019 Share Skrevet Mars 16, 2019 Var tørt i alle mine dørplugger og, men åpnet opp dørtrekket og såg at fuktsperren var rimelig løs. Kjøpte ny samt ny sikaflex og det er helt tørt igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 17, 2019 Share Skrevet Mars 17, 2019 Husk at klipsene som fester dørtrekket også må være intakt, i alle fall de nederste og hjørnene. Det kommer vann gjennom hullene hvis klips er skadet i innfestningen. Det er vanskelig å finne ut hvor vannet kommer fra ved å kjenne etter hvor det er fuktig, fordi vannet renner av og samles i bunnen, så det kan kjennes tørt ut der det egentlig kommer inn. Det var tørt overalt hos meg også, men avslørte dørtrekket som synderen ved å dytte avispapir i overgangen mellom list og teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå