iMcLovin Skrevet Mars 24, 2019 Share Skrevet Mars 24, 2019 Hei jeg har akk kjøpt meg en BMW e60 2004. Men det finnes ikke noe aux eller bt i den. så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg gjorde dette med kodingen. jeg har sett masse på yt men jeg kommer ikke noe lenger. skjønner ikke helt det med inpa. og hvor kan jeg få tak i ncs ? et det evt noen som kan gjøre dette for meg i telemarks området for noen kroner ? gjerne legg igjen linker til sider og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2019 Share Skrevet Mars 24, 2019 Koder AUX med NCS. Denne videoen er fin til det: Brukte selv denne da jeg var ny på koding. NCS bla. for du tak i fra signaturen til @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iMcLovin Skrevet Mars 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2019 ja jeg har sett den men jeg finner ikke ut hvor jeg innstalerter ncs og hvordan og hvem os jeg brude ha. kan jeg bruke windows 10 eller må jeg bruke xp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 24, 2019 Share Skrevet Mars 24, 2019 Hva er det du ikke forstår av min bruksanvisning? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iMcLovin Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 Går det an og programmere inn aux med windows 10 ? eller kan man kun gjøre det med w7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2019 Share Skrevet Mars 29, 2019 Med alle utgaver etter xp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå