kårekloak Skrevet April 3, 2019 Share Skrevet April 3, 2019 Skal bytte clutch på e34tds og lurer på hvilken jeg bør kjøpe? Har liggende et enkelmasse svinghjul fra en 520i 1992 jeg tenkte å bruke. Noen som har en formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Hvis du skal bruke det enkelmasse svinghjulet fra E34 520i (M50B20 )uten ac/klima så har du ikke så mange alternativer dessverre. Hvis ikke det er slakk i dobbeltmasse svinghjulet og det er i god stand,så har du flere alternativer til clutcher ved å bruket det. Kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til,men forsterket clutch fra ZF/Sachs er bra saker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 På 5.4.2019 den 17.31, Kristian 325 skrev: Hvis du skal bruke det enkelmasse svinghjulet fra E34 520i (M50B20 )uten ac/klima så har du ikke så mange alternativer dessverre. Hvis ikke det er slakk i dobbeltmasse svinghjulet og det er i god stand,så har du flere alternativer til clutcher ved å bruket det. Kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til,men forsterket clutch fra ZF/Sachs er bra saker det. Takker for svar. Synes enkelmasse er mye bedre å kjøre med og i tillegg lettere. Hva med m20b20 svinghjul da? Dette finnes det vel en del clutcher til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Jeg skjønner😁👍Ja man har mange alternativer til clutch til M20 svinghjul,blant annet sinter osv..🙂 Jeg kan ikke svare 100%sikkert at svinghjul fra M20 passer M51, men jeg tror det gjør det og at du må bruke den store typen starter til E30 med M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå