Gå til innhold

Felger til BMW E81 2007 modell


Sandernordbotten
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser at anbefalt innpress for min BMW er 42.. Ser på felger som er ET 31.. Vil dette bli altfor lite? Noen som har erfaringer med rundt ET 30 på 1-serie 2007? Vinterdekk er ET 35, og det går helt fint. 

Setter stor pris på svar, da jeg må ta en kjapp avgjørelse.

Endret av Sandernordbotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tennbrikket skrev:

https://support.apexraceparts.com/hc/en-us/articles/360001541993-E8x-1-Series-Wheel-Tire-Fitment-Guide?mobile_site=true

 

Anbefaler å lese her. Dette er satt opp for mest mulig performance kjøring og ikke for å ha hjulene stå i alle kanter for å stå rolig på treff.

Tusen takk for hjelpen. Da er det bare å glemme virker det som... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sandernordbotten skrev:

Tusen takk for hjelpen. Da er det bare å glemme virker det som... :P

Jeg var like "lost" når jeg var på jakt etter sommerfelger for ett par uker siden. Fant Apex sin guide på E46, og det oppklarte endel, dessverre endel på bruktmarkedet som ikke passet etter man fikk lest der. Men nå fikk jeg tak i ett sett for to uker siden som passet perfekt iht anbefalte spesifikasjoner fra Apex sin guide, så satser på at det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tennbrikket skrev:

Jeg var like "lost" når jeg var på jakt etter sommerfelger for ett par uker siden. Fant Apex sin guide på E46, og det oppklarte endel, dessverre endel på bruktmarkedet som ikke passet etter man fikk lest der. Men nå fikk jeg tak i ett sett for to uker siden som passet perfekt iht anbefalte spesifikasjoner fra Apex sin guide, så satser på at det blir bra.

Jada, jeg kan ha tålmodighet. Er ikke noe stress... Tar det litt som det kommer. Erfaringsmessig som jeg har lest litt på nettet nå, så burde originale felger fra 3-serie passe på 1-serie. Men men, de reglene er vel der for en grunn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...