Streaxu Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 (edited) Heisann. Har planer om å sette sammen en m20b25 jeg har hatt liggende i deler, og bestemt meg for å få på en turbo og 2.7l. Har tenkt meg smidd innmat i bunn, og lurer på hvor folk anbefaler å kjøpe stempler og råder for dette? og generelt alt annet som trengs av lagre osv. Greit å beholde toppen original eller burde man gå for andre ventiler/fjører? Edited April 19, 2019 by Streaxu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyheim Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Jeg anbefaler å søke litt rundt på nett ang. dette. Da finner du massevis av turbobygg hvor det blir anbefalt råder, stempler, toppakninger, kammer, osv, osv. Ingenting galt i å lage en egen tråd altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted May 9, 2019 Share Posted May 9, 2019 Send en melding til JAAS Performance på facebook. Vet de har profil her inne også, men usikker på hvor aktive de er. De har vertfall god peiling og kan komme med tips til deg om hva du skal gjøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerkiller Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 (edited) Dette kommer helt an på hvor mye hk du har tenkt å få ut av motoren. Edited August 2, 2019 by Bimmerkiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts