Isak Bådsvik Skrevet April 20, 2019 Share Skrevet April 20, 2019 Hei, I dag tidlig når jeg skulle starte opp bilen begynte bilen veldig å riste på tomgang og gult motorlys lyset. Bilen ristet og ristet og jaget veldig opp og ned på turtall. I tillegg kom det kondens og hvit røyk ut av eksosen. Jeg fikk mekanier naboen min til å se på bilen min. Han sa det kunne være falsk luft i systemet eller at toppaking var gåen på bilen. Dagen før hadde jeg kjørt bilen akkurat som vanlig og merket ikke stort til det, jeg hørt med mekaineren som har byttet registerkjede og nox sensoren på bilen og han sa det kunne være ei dyse så lek. Jeg har hatt litt problemer det risting og ujevn tomgang før, men ikke på samme måte. Nå har jeg brukt utrolig mye tid å penger på å få fikset denne bilen, men det kommer stadige nye problemer. Noen som har vært borti noe av de samme problemene eller vet noe om disse problemene. Senere i dag skal jeg fått tatt ein scan av bilen. -Ting som er byttet i bilen -Registerkjede -Tenn plugger -En coil -Batteri -Nox- sensor Takk for svar! Isak Bådsvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 20, 2019 Share Skrevet April 20, 2019 Kan være en injektor som er dårlig. Du bør nesten sjekke med et skikkelig diagnose apparat. Se etter feilkoder, eller eventuelt om du får sett live verdier å sett om det er noe som skiller seg ut. Isak Bådsvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isak Bådsvik Skrevet April 20, 2019 Forfatter Share Skrevet April 20, 2019 Tusen takk for svar! Får håpe det er det og ikke toppakningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isak Bådsvik Skrevet April 20, 2019 Forfatter Share Skrevet April 20, 2019 Er det mulighet for å kjøre med dette eller bør enn la bilen stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marlo Skrevet April 20, 2019 Share Skrevet April 20, 2019 La bilen stå til du får lest feilkoder. Isak Bådsvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roarhm Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Coilene er et problem på N43 De holder ca 50.000 km Skift alle coilene Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå