KingWing Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Hei. Har problemer med fusking og har kjøpt nye plugger og coiler. når jeg tok ut coilene så coil nr 4 helt rotten ut og pluggen som satt i nr 4 var helt våt av det jeg regner med er rust tuppen av plugg nr 1 og 3 var fuktig og luktet drivstoff så jeg bytter nå selvfølgelig til de nye pluggene og coilene, men bør jeg også bytte den sorte flate oringen på tippen av dyse 1&3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Er dem fuktig og lukter bensin har du dyser som drypper når bilen er slått. Da er det en indre lekkasje i selve dysa. Den må da byttes helt. Ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingWing Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 OK, så det holder da ikke å bytte oringen skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strukt Skrevet Mai 3, 2019 Share Skrevet Mai 3, 2019 (endret) Byttet ut alle dyser på min N53B30 til indeks 11, byttet alle coils og plugger i tillegg. Har også skiftet topdeksel m/ pakning. Anbefaler at du tar en diagnose, så du ikke bare bytter deler i blinde. Endret Mai 3, 2019 av strukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå