KingWing Skrevet April 25, 2019 Skrevet April 25, 2019 Hei. Har problemer med fusking og har kjøpt nye plugger og coiler. når jeg tok ut coilene så coil nr 4 helt rotten ut og pluggen som satt i nr 4 var helt våt av det jeg regner med er rust tuppen av plugg nr 1 og 3 var fuktig og luktet drivstoff så jeg bytter nå selvfølgelig til de nye pluggene og coilene, men bør jeg også bytte den sorte flate oringen på tippen av dyse 1&3??
ahj Skrevet April 26, 2019 Skrevet April 26, 2019 Er dem fuktig og lukter bensin har du dyser som drypper når bilen er slått. Da er det en indre lekkasje i selve dysa. Den må da byttes helt. Ut.
KingWing Skrevet April 26, 2019 Forfatter Skrevet April 26, 2019 OK, så det holder da ikke å bytte oringen skjønner jeg.
strukt Skrevet Mai 3, 2019 Skrevet Mai 3, 2019 (endret) Byttet ut alle dyser på min N53B30 til indeks 11, byttet alle coils og plugger i tillegg. Har også skiftet topdeksel m/ pakning. Anbefaler at du tar en diagnose, så du ikke bare bytter deler i blinde. Endret Mai 3, 2019 av strukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå