Bmw night Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Jeg er ny her og lurer på om noen kan hjelpe meg. Har en 2011 f10. Byttet nylig høytrykkspumpe(brukt), dyser, dieselfilter og pumpe i tank etter at jeg fant spon i tanken. Har etter reperasjonen fått start på bilen og den fungerer som den skal frem til jeg gir bånn gass. Da får jeg Drive train og beskjed om begrenset motorkraft. Motoren mister kraften og virker å ha ca 70% kraft. Tatt diagnose, får opp rail pressure plausibility. Possible control deviation/rail pressure too low. Noen som har tips om noe annet jeg kan prøve før jeg bytter høytrykkspumpen på nytt? Syns det hele er litt rart fordi bilen reagerer som den skal når jeg gir bånn gass men etter 1 sekund mister den kraften... Setter pris på all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Du trenger live data under pådrag for å se at railtrykket er som forventet under gasspådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw night Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Er det mulig å endre på trykket dersom det er lavere enn det som kreves? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Om det er en reell feil og trykket er lavere enn det skal være (ikke skyldes feil på trykksensoren) så må du nok skifte ut komponenten som fører til at trykket er for lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå