Kurt andre nilsen Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Har bytte forsterker Førde fikk upp feil kode no acoustic tones. Den er vekke når eg byttet forsterkeren. Nå får jeg ikkje noe lyd. BMW sa jeg måttte programmere hele bilen å de var en risk jeg tok Førde bilen kunnne stoppe da. Å da var ikke på BMW ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Med NCS kan du kode kun den spesifikke delen og du slipper å kode hele bilen. Da burde delen fungere fint. Men om det er oppdatering av hele bilen, så stemmer det forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt andre nilsen Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 Har du lyst å forklare litt hva NCS er og hvor eg kan gjøre de osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 https://www.google.com/search?safe=off&rlz=1C1GCEU_noNO821NO821&ei=nHjQXJCUHprZmwWbs5qwAg&q=ncs+expert+short+guide&oq=ncs+expert+short+guide&gs_l=psy-ab.3...5774.6968..7134...0.0..0.94.619.7......0....1..gws-wiz.......35i39j33i10.Uy6QaFy6DLc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt andre nilsen Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 TAKK! Men har du peiling om noen som har de programe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 7, 2019 Share Skrevet Mai 7, 2019 Ja visst! https://bimmers.no/forums/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/?do=findComment&comment=3060894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt andre nilsen Skrevet Mai 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2019 Takk, så du har alt som skal til å ordne? Vøri greit å fått hjelp med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 8, 2019 Share Skrevet Mai 8, 2019 4 timer siden, Kurt andre nilsen skrev: Takk, så du har alt som skal til å ordne? Vøri greit å fått hjelp med det. Jeg mener det er en tråd her hvor man be om hjelp til koding. Jeg er ingen kodegure selv, men søk litt rundt på forumet så finner du den nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 8, 2019 Share Skrevet Mai 8, 2019 Det er så klart som man kan få det til. Det er tilogmed et image av en ferdig diagnose PC der. Du trenger da kun kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå