Kurt andre nilsen Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Har bytte forsterker Førde fikk upp feil kode no acoustic tones. Den er vekke når eg byttet forsterkeren. Nå får jeg ikkje noe lyd. BMW sa jeg måttte programmere hele bilen å de var en risk jeg tok Førde bilen kunnne stoppe da. Å da var ikke på BMW ansvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Med NCS kan du kode kun den spesifikke delen og du slipper å kode hele bilen. Da burde delen fungere fint. Men om det er oppdatering av hele bilen, så stemmer det forsåvidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt andre nilsen Posted May 6, 2019 Author Share Posted May 6, 2019 Har du lyst å forklare litt hva NCS er og hvor eg kan gjøre de osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 https://www.google.com/search?safe=off&rlz=1C1GCEU_noNO821NO821&ei=nHjQXJCUHprZmwWbs5qwAg&q=ncs+expert+short+guide&oq=ncs+expert+short+guide&gs_l=psy-ab.3...5774.6968..7134...0.0..0.94.619.7......0....1..gws-wiz.......35i39j33i10.Uy6QaFy6DLc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt andre nilsen Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 TAKK! Men har du peiling om noen som har de programe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Ja visst! https://bimmers.no/forums/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/?do=findComment&comment=3060894 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt andre nilsen Posted May 8, 2019 Author Share Posted May 8, 2019 Takk, så du har alt som skal til å ordne? Vøri greit å fått hjelp med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
t06afre Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 4 timer siden, Kurt andre nilsen skrev: Takk, så du har alt som skal til å ordne? Vøri greit å fått hjelp med det. Jeg mener det er en tråd her hvor man be om hjelp til koding. Jeg er ingen kodegure selv, men søk litt rundt på forumet så finner du den nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 8, 2019 Share Posted May 8, 2019 Det er så klart som man kan få det til. Det er tilogmed et image av en ferdig diagnose PC der. Du trenger da kun kabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts