Gå til innhold

M-sport oppgraderinger BMW f11, passform?

michaelskare
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en 12´mod 525d jeg ønsker å gjøre noen oppgraderinger på.

M-sport fangere og sideskjørt. Hvor bør jeg kjøpe dette, i forhold til passform og kvalitet? Er GS et ok alternativ eller er det kun originalt som gjelder?

På hver sin side av navigasjon på facelift utgaver har de en blank list som går vertikalt, er dette lettvint å ettermontere? Eventuelt hvor får man tak i det. (se bilde for å se hva jeg mener)

IMG_1773.jpg.d910617eae122c08add4718aa0e64bde.jpg

Vurderer å få bilen noe lavere, med tanke på å bytte ut fjører har det noe å si at bilen har s2vha integral Active steering? 

Et bilde av bilen :D 

IMG_1261.thumb.JPG.aac0958d3938cb18f97840dcd2db8011.JPG

Takker for alle tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, michaelskare skrev:

På hver sin side av navigasjon på facelift utgaver har de en blank list som går vertikalt, er dette lettvint å ettermontere? Eventuelt hvor får man tak i det. (se bilde for å se hva jeg mener)

IMG_1773.jpg.d910617eae122c08add4718aa0e64bde.jpg 

Veldig enkel jobb. Ut med skjermen, en haug med knøttsmå skruer som holder gamle dekselet. Det gamle dekselet har et lite hull hvor det stikker ut et "øye". Bare å fjerne denne da LCI dekselet ikke har noe plass for sånt. Jeg kjøpte min fra Ebay, men du får kjøpt dette fra alle steder som selger BMW deler (GS,Koed, lokale BMW forhandler). 

Bruk dette delenr: 65509301374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ///M-ini95 skrev:

Veldig enkel jobb. Ut med skjermen, en haug med knøttsmå skruer som holder gamle dekselet. Det gamle dekselet har et lite hull hvor det stikker ut et "øye". Bare å fjerne denne da LCI dekselet ikke har noe plass for sånt. Jeg kjøpte min fra Ebay, men du får kjøpt dette fra alle steder som selger BMW deler (GS,Koed, lokale BMW forhandler). 

Bruk dette delenr: 65509301374

Supert, takk for svar! Da får jeg bestille meg nytt deksel :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...