patorger Skrevet Juni 7, 2019 Share Skrevet Juni 7, 2019 Heisann! Har en F25 2015 2.0d hører litt rare lyder fra fronten/forstilling styring.... Når jeg kjører i humpler, av og til nesten ingenting, høres det ut som om noen har glemt igjen noe verktøy som ligger et eller annet sted og "klikker" rister. Litt vrient å forklare den lyden. Etter litt testing rundt om kring stoppet jeg på en parkeringsplass og vrei på rattet fort frem og tilbake- hørte da en slags "kneppelyd" - har det sammenheng med "klikke/knepringen" når jeg kjører? Det er forresten hverken bedre eller verre med lyden når jeg svinger hverken til høyere eller til venstre- men straks det er litt ugjevnheter så "klikker/knepper" det. Til info har vi byttet hjulager venstre side, så romlelyden blei borte...men ikke kneppinga. (så som romlinga blei borte, ble derfor kneppinga ENDA mer IRRITERENDE å høre....) Hva kan det være tro??? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 7, 2019 Share Skrevet Juni 7, 2019 Knekt fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7, 2019 Share Skrevet Juni 7, 2019 Hva med å ta bilen på verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå