Kedadus Skrevet Juni 22, 2019 Share Skrevet Juni 22, 2019 (endret) BMW E39 525D 2000 mod Hei!, jeg lurer på noe ... har en airbag lampe som lyser og har da tatt diagnose og dette kommer op (se bilde) når je kjøpte bilen fikk jeg også med en Airbag module og 2 ubrukte airbager du har i døra tror jeg .. og 2 av dørene er også byttet fra en annen bil om det har noe og si + jeg ser sete symbol i dashbordet men den piper ikke når jeg tar av selabelte Endret Juni 26, 2019 av Kedadus Lagt til bil info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juni 25, 2019 Share Skrevet Juni 25, 2019 Hvilken bil er dette? Og hva er spørsmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2019 Share Skrevet Juni 26, 2019 ...samt ta diagnose med skikkelig apparat. Carly er udugelig, bare se på bildene over. Viser jo feil på feil på feil, umulig å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juni 26, 2019 Share Skrevet Juni 26, 2019 Helt enig, Carly er greit å ha i felten der du ikke har tilgang på PC og kabel. Samt å resette feilkoder men det har sine begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kedadus Skrevet Juni 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2019 @warg Sant den har sine ulemper , står på siden dems at den støtter Realtime stats men den gjør ikke det på min iallefall så nettsiden lyver men men annyways har prøvd BMW scanner men den feiler for meg så ja ... edita posten så se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kedadus Skrevet Juni 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2019 13 timer siden, Reef89 skrev: ...samt ta diagnose med skikkelig apparat. Carly er udugelig, bare se på bildene over. Viser jo feil på feil på feil, umulig å forstå. Jeg vet carly ikke er 100% good men har ingen andre obd muligheter 😕 prøvde den dyreste på biltema feks men 0 connection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juni 28, 2019 Share Skrevet Juni 28, 2019 Bestill en OBD kabel på ebay, K+DCAN. Last ned Easy BMW tools. Du finner vell en kabel til rundt 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå