Gå til innhold

e28


Joakim Urke
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir jo spennende å se 😀

Og til ShellMotul ,da lærte jeg noe nytt angående frontplate .

Jeg vet hvertfall på den 528en jeg hadde ,var der stor radiator og ikke hull i frontplate,men tenker da den hadde vært byttet i sin tid .😀

Og enig i det du skriver ,en 528 som er iorden er slett ingen sinke ,rett og slett gøy .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Står vel på den stålplaten på innerskjerm mener jeg .

På min står der 535 mens i vognkort m535 igjen ,men min er ikke noe m535 da den er rensket for plastikk .

Åjaa😁. Den jeg ser på er vertfall M utvendig og invendig. Men skal spør om bilde av den stålplaten👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på plata så pleier det å stå m535i/ia , å sånn egentlig så er det få ting som er forskjell , men m535 har jo også da andre tauekroker forran , samt egne jekkfester pga plastikken.  men ser du bort ifra stylinga å som oftest interiør interiør så er det samma bilen kan man si.  å kontra 528 så har jo da 535 og m535 210diff , eller så er de omtrent indentisk i understell også . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Joakim Urke skrev:

Prøver å få selger til å sende bilde av den stålplaten det står om det er en M535 men han sender ikke bilde?🤔. Om han ikke skjønner hva jeg mener eller om han ikke sender bilde av den me vilje er jeg ikke sikker på. Men min far mente at M535 kom originalt med nakkestøtte noe denne ikke har. Om han har rett vet jeg ikke?.

litt interør bilder. 

4F3B7B15-8489-4BAD-A131-3776414EED15.jpeg

A025403A-B94E-4E58-92A0-76436927EF1B.jpeg

1E7C7363-674D-4054-9BA5-EBF63128B119.jpeg

CFEFC743-8ED7-4398-AA9A-CF2A6C14A0FF.png

den har nok nakkestøtter bak, bare at han har tatt de ut eller de mangler eller noe sånt.

ser jo at gulvteppet er blått, så tipper det har vert byttet interiør en gang i tiden, å nakkestøtter er sånt som ofte blir borte da

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 10.41, Joakim Urke skrev:

Så det er ikke en org m535?  Eller var det mulig å få de med blått gulvteppe?

ja man fikk m535 med blått  interiør, så tipper her så har resten vert bytta men ikke teppe da det er en del jobb om man skal gjøre det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Joakim Urke changed the title to e28
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...