spacecase Skrevet Juli 11, 2019 Share Skrevet Juli 11, 2019 Da har jeg fått INPA til å fungere og hentet ut feilkoder. Nå skal jeg prøve å kode vha NCS for å få Dension 500 bluetooth boksen jeg har kjøpt til å fungere. Se todo lista som jeg skal utføre nederst (fant etter å ha googlet litt. Jeg har utført Step 1, men når jeg begynte på step 2 dukket det opp et spørsmål. I FSW_PSW.TRC fila jeg hentet ut (MASK), så finner jeg bare MP3 og MP3CDC. MP3_CCC og MP3_CHAMP mangler. Kan jeg da bare legge til disse med innstillingen jeg ønsker? Todo liste "Step 1: Modifying the FA You need to make the following additions to your FA (build spec of your car) in NCS expert, you add these to the CAS & LMA. Remove $694 Add $672 +KMP3 These two additional items in the FA of your car basically tell your car that it has a CD changer & it has the ability to play MP3. Step 2: Modifying the code in MASK unit Here's the parameters in the MASK unit that you need to change with NCS expert: 1. MP3 activ (will this prevent my MP3 play capability from working or is it just going too prevent me playing MP3 CDs in the in- 2. MP3_CCC full 3. MP3CDC aktiv 4. MP3_CHAMP aktiv 5. CDMM_CHANGER_3 mp3_cdc 6. CDC aktiv " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2019 Share Skrevet Juli 11, 2019 Endre VO også velg sg_codieren på aktuelle moduler. Burde funke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juli 12, 2019 Share Skrevet Juli 12, 2019 Det burde fungerefit å putte dette i VO og default kosedyr ja. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå